Nový výzkum, který uspořádal britský Institut ředitelů (Institute of Directors) a společnost…
Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez…
Šťastní a spokojení zaměstnanci mají pozitivní vliv na podnikové příjmy a zisky. Toto velmi…
Období vánočních svátků a konce roku je vhodnou příležitostí pro budování kontaktů. Oslavy nabízejí…
Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb…
Pro řečníka je velmi důležité využít co nejlépe přípravný čas, aby předvedl působivou prezentaci.…
Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při pracovním pohovoru,…
Systematické plánování času neznamená nutně více práce, ale inteligentnější organizaci a tudíž i…
Pokud se manažeři chtějí po dovolené vrátit do práce a mít prázdnou e-mailovou schránku, měli by si…