Optimismus a realismus v obchodním plánování

Vytisknout

Nejdůležitější funkcí obchodního plánu je vzbuzení zájmu investorů. Autoři obchodních plánů však musí být ve snaze dosáhnout tohoto cíle schopni určit správnou míru optimismu. Znamená to připravit působivý příběh pro investory, ale uchovat si důvěryhodnost.Optimismus ukáže investorům, že vaše firma je připravena na danou tržní příležitost a je schopna ji využít. Přílišný optimismus však vysílá indicie, že váš manažerský tým této příležitosti zcela nerozumí nebo si neumí představit, co ho čeká.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace