Články z oblasti vzdělávání a poradenství

7 otázek, které byste měli pokládat při pravidelných schůzkách se svými podřízenými

Pravidelná komunikace s podřízenými je pro jejich úspěšné a efektivní vedení zcela klíčová. Jako…

Několik důvodů, proč by měl každý manažer číst

Existuje nesčetně studií, které prokazují, že pravidelné čtení má pozitivní vliv na naše kognitivní…

Pozor na manažerská klišé

Věříte tomu, že lidé neopouštějí špatné firmy, ale špatné šéfy? Jste přesvědčeni, že boss všechny…

Dobrý manažer musí umět řešit i nepříjemná témata. Zde jsou tipy, jak na to

Manažer tu není jenom od toho, aby svůj tým vedl v době, kdy se vše daří a kdy nepanují žádné…

Chybí vám sebevědomí? Pět tipů, co s tím

I sebelepší manažer se skvělými technickými i komunikačními dovednostmi nikdy nemůže dosáhnout…

Čtyři věci, které by měl dělat manažer, který se cítí zahlcený

Manažerská pozice často přináší psychicky náročné, stresové a složité situace. Vedoucí si přitom…

Jak se naučit vyjednávat a odcházet z každého jednání jako vítěz?

Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…

Konec nudných porad, aneb Jak zajistit, že porady budou skutečně efektivní

V mnoha týmech je termín „porada“ synonymem nudy, zbytečnosti a zdlouhavosti. Na vině je přitom…

Buďte dlouhodobě úspěšným manažerem díky těmto sedmi tipům

Co dělá manažera úspěšným? Jak si udržet dlouhodobý úspěch a postupně rozvíjet svoji kariéru? Jak…

Výpis 541549 z celkem 6607