Každý den bojujeme s plněním termínů a položek na svých seznamech úkolů. Jak dosáhnout toho, abychom…
Chcete se přesvědčit, zda dokážete naslouchat? Upřímně si odpovězte na následující otázky. -…
Myšlenka, že být důvěryhodným nemusí nutně znamenat budovat důvěru, může znít absurdně.…
Time management je důležitý téměř pro každého. Článek proto přichází s radami, jak správně řídit…
Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a to vám komplikuje život.…
Práce z domova si získává stále větší popularitu. Zřízení domácí kanceláře však může i přes stále…
Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově náročná záležitost. Článek…
Manažery motivují ke každodenní práci především nové výzvy. Ukázal to alespoň výzkum americké…
Existují určité úkoly, které musejí vykonávat manažeři, jako je například koučování zaměstnanců,…