Tři novoroční otázky pro (ne)úspěšné manažery

Vytisknout

Začátek roku je dobou bilancování a vytyčování nových cílů. Zamysleme se proto nad tím, co odlišuje dobré a silné manažery od špatných. Ti dobří si umějí dávat jasné a měřitelné cíle pro sebe i pro svou organizaci. Zajímá je zpětná vazba od ostatních zúčastněných stran. Komunikují a jednají uváženě, pak jsou však rozhodní. Ukazují integritu a díky tomu je lidé následují. Zdravě věří sami sobě. Jsou vzdělaní, ale neustále pokračují ve vzdělávání. Špatní naopak o cílech dostatečně neuvažují.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace