Celosvětové sdílení znalostí v podání Světové banky
Článek má formu rozhovoru se Stephenem Denningem, bývalým programovým ředitelem Světové banky.…
Článek má formu rozhovoru se Stephenem Denningem, bývalým programovým ředitelem Světové banky.…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní…
Přestože mnoho současných expertů tvrdí, že správa znalostí má co do činění spíše s kulturou než s…
Pivovar Karlsberg sází v oblasti školení a dalšího vzděl&…
Nákup a instalace jednoho velkého systému CRM (řízení vztahu se zákazníkem) představuje pouze jednu…
Zákon ukládá zaměstnavatelům ve Spojených státech povinnost poskytnout lidem s postižením rozumné…
Na počátku éry webových aplikací se vyhledávací stroje hodnotily podle počtu stránek vyhledaných na…
Ústředním tématem článku je správa znalostí (**knowledge management**). Jejím důležitým aspektem je…
Na druhém výročním kolokviu Knowledge Advantage o problematice správy znalostí v Chicagu zaznělo…
Při současném tempu vývoje ekonomiky není možné, aby společnosti řešily každý problém vytvářením…
V rámci výcviku vedou společnosti své manažery k zodpovědnosti za udržení zaměstnanců. Fluktuace…
Šéfové firem objevují ve správě znalostí nástroj k udržení informací, které by mohly být ztraceny v…