Proč musí manažeři umět dobře naslouchat – a jak na to
Jednou z nejdůležitějších komunikačních dovedností týmových manažerů je schopnost naslouchat.…
Jednou z nejdůležitějších komunikačních dovedností týmových manažerů je schopnost naslouchat.…
Efektivní manažer je ten, který dovede svůj tým motivovat k naplnění svého maximálního…
Článek pojednává o úplném vyčerpání pracovníků v důsledku dlouhodobé zátěže. V případě, že daná…
Čeká vás nárazové rozšíření vašeho týmu? Spojuje se více týmů do jednoho a vybudete tomuto novému…
Stává se vám, že máte v týmu kvalitního a pracovitého zaměstnance, se kterým máte velké plány,…
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým…
Nadšení do toho, co děláme, nám umožňuje dosahovat takové efektivity, o které se nám jinak ani…
Stanley McChrystal je čtyřhvězdičkový americký generál ve výslužbě. Zkušenosti týkající se motivace,…
Pokud vedení podniku hodlá provést nějaké výraznější organizační změny, případně vyřešit nejrůznější…
Kradení firemních tajemství je v globálním konkurenčním prostředí běžnou součástí podnikatelské…
Ve Spojených státech se v letech 1985 1990 zdvojnásobil počet zaměstnanců, kteří pociťují vysoký…
Roman Smetana je dlouholetý finanční manažer a zkušený leader, který si prošel jak náročnými…