Z umění vyprávět příběhy se stává nástroj správy znalostí
Někteří odborníci se snaží využít k předávání znalostí příběhy (tj. anekdoty, bajky, metafory atd.).…
Někteří odborníci se snaží využít k předávání znalostí příběhy (tj. anekdoty, bajky, metafory atd.).…
Nedávno provedený průzkum odhalil, že stres patří mezi 10 nejčastějších zdravotních rizik spojených…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu call centra má nesporné…
V průběhu ledna tohoto roku zaznamenaly německé internetové portály zaměřené na zprostředkování…
Jeden z prvních internetových nadšenců tvrdí, že případná cenzura by byla pouze ke škodě sítě. Síť…
S pomocí automatizovaných trhů se mohou společnosti lépe rozhodovat v oblasti obstarávání a přenést…
Příspěvek je zpracován jako rozhovor vrchního manažera obchodního centra **CGEY** Davida McIntosh s…
V roce 1965 předpověděl Moore, jeden ze spoluzakladatelů společnosti Intel, zdvojnásobení výkonu…
Za současných tržních podmínek dochází často k restrukturalizaci společností a k propouštění…
Partner společnosti **Sequoia Capital** hovoří o investicích do podnikového softwaru a do Internetu.…
Ve snaze předejít najímání nesprávných lidí sahají společnosti stále častěji k psychologickým testům…