Úspěšní lidé jsou mistry budování vzájemně prospěšných vztahů. Chcete-li se i vy zdokonalit v networkingu, začněte tím, že se přestanete vymlouvat. Nejčastější…
I konflikty mohou být konstruktivní a přinášet inovativní řešení.…
Stát se dobrým lídrem trvá roky. Chcete-li tuto dobu alespoň trochu…
Začínáte týden pohledem do diáře zaplněného termíny porad? Pak je na čase…
Vysoce výkonní lidé rádi dokončují své úkoly a škrtají položky ve svých…
Změny nejsou příjemné ani pro manažery ani pro zaměstnance. Můžete je však…
Loajalita zaměstnanců vůči firmě nezávisí na tom, jak dlouho u vás pracují,…
Vysoká škola aplikované psychologie stále přijímá studenty Zajímá Vás studium atraktivních humanitních oborů? Ještě máte šanci na…
Umět vyjednávat je důležité ve všech oborech, v managementu zvlášť. Přední…
Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom,…
Schopnost naslouchat má zásadní vliv na důvěru a motivaci zaměstnanců, a…
Opakování chyb je ztráta času Všichni děláme chyby. Důležité ale je, abychom se z nich dokázali poučit a…
Probíhá brainstorming ve vaší společnosti tak, že manažer svolá tým do…