1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní a skutečně nezapomenutelnou prezentací. Používejte grafy, grafiku…
Čínské mlékárny začínají odškodňovat Oběti kontaminovaného mléka, které způsobilo, že stovky tisíc kojenců…
Firma Polaroid vyhlásila bankrot Firma se sídlem vMinnesotě tvrdí, že vyhlásila bankrot, aby…
Efektivní prezentace od začátku do konce Obchodní prezentace je výjimečnou příležitostí koslovení klientů, může však…
Britské aerolinky snižují palivový příplatek Letecké společnosti British Airways a Virgin Atlantic oznámily ve středu…
EU vysílá první protipirátskou jednotku Evropská unie vyšle námořní ochranu, která bude pomáhat předcházet…
Když se snažíte přesvědčit nebo ovlivnit klienta či obchodního partnera, je…
Účetní jsou za vodou Ve světě roste poptávka po finančních odbornících. Souvisí to stím, jak se…
Jak na efektivní prodejně-vzdělávací semináře Vzdělávací semináře a vystoupení jsou dobrý způsob, jak se dostat před…
Sebedůvěra německých firem na patnáctiletém minimu Sebejistota německých podniků spadla letos v listopadu na patnáctileté…
Peníze nejsou všechno ani při obchodních výstavách Plodná účast na obchodních výstavách vyžaduje víc, než hodit prostředky…
Když si vezmete taxi kdekoli v Jižní Americe a zaokrouhl&…
Zpomalení plateb ničí drobné podnikatele Malé firmy zažívají další šok: zákazníky, kteří zpožďují platby. Jsou…