Pět tipů k výjimečné obchodní prezentaci

Vytisknout

1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní a skutečně nezapomenutelnou prezentací. Používejte grafy, grafiku a další vizuální pomůcky co nejčastěji. Vyhledávejte neobvyklé a zajímavé obrázky.

2. Zbavte se statické prezentace formou slajdů. Pokud chcete vystoupit z řady, zvažte implementaci nových multimediálních platforem, například Flowgram, a vytvořte interaktivní prezentaci, která bude obsahovat webové stránky, slajdy, videoklipy a jiné prvky. Nezapomínejte však, že váš produkt by měl být snadno distribuovatelný.


3. Přejděte do virtuálního světa. Platformy virtuálního světa mají enormní potenciál pro obchodní prezentace a mohou být pro firemní branding efektivně integrovány pomocí četných kanálů a komunikačních médií.


4. Průzkumy. Zvažte využití rychlé a nákladově efektivní on-line platformy pro průzkumy - zjistěte názor vašeho publika v horkých oblastech zájmu. Využijte výsledky průzkumu a nabídněte jedinečný informační náhled.


5. Vědět, kdy přestat. Snažte se udržet text i obrázky na minimu, umožníte tak svému publiku soustředit se na to, co říkáte. Když odstraníte zajímavá, ale nerelevantní slova a obrázky, můžete – podle zjištění odborníků – zvýšit schopnost vašeho publika zapamatovat si informace o 189 % a schopnost aplikovat získané informace o 109 %.

-av-

Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace
Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace