Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2022 článků.

Přerušování ostatních – zlozvyk, kterého se jako manažer musíte zbavit

14.7.2021 

Dobrý manažer je především i někdo, kdo dovede s ostatními skvěle komunikovat. A to mimo jiné znamená, že nesmí ostatní přerušovat. Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

13.7.2021 

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních klientů. Emoce totiž řídí naše rozhodovací procesy mnohdy více, než logická argumentace nebo racionální…

icon Během pandemie jsme museli naučit naše zaměstnance, že vzít si pauzu je v pořádku - 2. část

12.7.2021  Rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu

Jsme rádi, že můžeme na HR News přinést rozsáhlý rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu. Rozhovor vznikl v rámci konference SAP Human Experience Summit…

3 vlastnosti lidí, kteří dovedou mít velký vliv na ostatní

12.7.2021 

Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro určitou myšlenku rozhodně není výhradou jenom manažerů. A jedná se o věc, kterou byste určitě využili nejen v práci, ale i v …

icon During the pandemic, we had to teach our employees that it's okay to take a break - 2nd part

9.7.2021  Interview with Sabrina Dick, SAP HR Director for Central and Eastern Europe

We are delighted to bring to HR News an extensive interview with Sabrina Dick, SAP's HR Director for Central and Eastern Europe. The interview was conducted as part of the SAP Human Experience Summit…

Charisma na povel: Může se člověk naučit být charismatický?

8.7.2021 

Lidé, o kterých říkáme, že mají charisma, jsou většinou lidé, kteří dovedou ostatní inspirovat, kteří je dovedou nadchnout pro určitou věc, které ostatní rádi poslouchají a kteří tak snáz získávají…

4 tipy, jak úspěšně vést mezigenerační tým

25.6.2021 

Coby manažer musíte umět vést lidi různých osobnostních povah i různého zázemí. A i různého věku. To, že se vám v jednom týmu sejde nedávný absolvent spolu se zkušeným matadorem je zcela žádoucí –…

Článek v rámci předplatného icon 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

22.6.2021 

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Pokud byste některé z těchto důležitých bodů vynechali, může se vám to na konci velmi vymstít. A abyste…

icon Během pandemie jsme museli naučit naše zaměstnance, že vzít si pauzu je v pořádku - 1. část

21.6.2021  Rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu

Jsme rádi, že můžeme na HR News přinést rozsáhlý rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu. Rozhovor vznikl v rámci konference SAP Human Experience Summit…

icon During the pandemic, we had to teach our employees that it's okay to take a break - 1st part

18.6.2021  Interview with Sabrina Dick, SAP HR Director for Central and Eastern Europe

We are delighted to bring to HR News an extensive interview with Sabrina Dick, SAP's HR Director for Central and Eastern Europe. The interview was conducted as part of the SAP Human Experience Summit…

icon 3 kroky k eliminaci zbytečných porad

18.6.2021 

Porady, jednání, týmové briefingy. Někdy jsou opodstatněné a efektivní, ale často jsou pro většinu účastníků spíše zbytečné. Zvláště v dnešní době, kdy mnoho firem pracuje na dálku, představují…

Pět smrtelných hříchů při videohovoru

17.6.2021 

Komunikace online má svá specifika i svoji vlastní etiketu. A s rozšířením komunikace na dálku je dobré si připomenout, jaké zvyky a nepsaná pravidla se uplatňují při videohovorech. Zde je pět…

5 začátečnických chyb, které často dělají noví manažeři

16.6.2021 

Byli jste nedávno povýšeni na vedoucí pozici? Nebo se vaše povýšení chystá? Možná máte ambice, možná máte technické dovednosti a znalosti, ale být dobrým vedoucím přeci jen vyžaduje určitou praxi,…

Článek v rámci předplatného icon 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

15.6.2021 

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt a aplikovat na něj prodejní metody není dobrý nápad. Asi každý ví, že na začátku interakce se zákazníkem je nutné začít…

4 způsoby, jak na pracovišti zaručeně ztratit důvěryhodnost

14.6.2021 

Stát se manažerem a úspěšně vést tým lidí sebou nese i nutnost vyznat se ve firemní politice, umět se všemi vycházet a umět prodat nejen svoji práci, ale i sám sebe. Nikdy nesmíte podceňovat…

Výpis 406420 z celkem 2022