Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2022 článků.

Článek v rámci předplatného icon Online onboarding v době covidové: 5 tipů jak na to

11.6.2021 

Onboarding, tedy uvedení nováčků do firmy, jejich zaučení a začlenění do kolektivu, se s příchodem pandemie koronaviru u řady firem, které teď fungují na dálku, notně zkomplikovalo. V mnoha případech…

5 způsobů, jak u vašeho týmu předcházet vyhoření

8.6.2021 

Syndrom vyhoření, tedy jakýsi stav apatie, který následuje po období extrémního psychického vypětí, je strašákem všech pracovníků. A samozřejmě i jejich nadřízených. V dnešním článku si ukážeme, jaké…

Článek v rámci předplatného icon 5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy

8.6.2021 

Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co potřebuje, připravíte mu na míru ušitou nabídku, vypořádáte se s jeho námitkami a možná si i vyjasníte některé stěžejní body vaší…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak rozpoznat vhodného kandidáta na obchodní pozici

4.6.2021 

Obchodní pozice vyžadují specifický druh lidí. Když se řekne „prodejce“, většině lidí se asi vybaví extrovertní typ člověka, který se dovede se všemi žoviálně bavit. Druhů obchodníků je ale celá…

Jak poznat, že na tom váš podřízený není psychicky dobře

28.5.2021 

Asi není potřeba zdůrazňovat, že poslední rok se významně podepsal na duševním zdraví celé populace. Absence sociálního kontaktu, omezené možnosti sportování a kulturního vyžití, nejistota a strach –…

Článek v rámci předplatného icon Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem

27.5.2021 

I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále nezastupitelným komunikačním kanálem, který musí umět dobrý prodejce efektivně ovládat. První kontakt s potenciálním…

Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout

25.5.2021 

Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být empatický. Být dobrým manažerem, popřípadě se jím stát, tedy vyžaduje i vysílání těch správných…

5 kroků k efektivní delegaci práce

20.5.2021 

Delegování práce, tedy její předávání jiným pracovníkům (často podřízeným pracovníkům), je jedním z hlavních úkolů týmového manažera. A bohužel, je to také často oblast, která je manažery opomíjená a…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak podpořit své duševní zdraví během pandemie

20.5.2021 

Pandemická opatření, práce z domova, nemožnost vídat se se svými kolegy a známými osobně, sociální izolovanost a nejistota. To vše přispívá k tomu, že během pandemie narůstají případy depresí,…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak zvládat více projektů najednou

13.5.2021 

V ideálním světě by měl vedoucí týmu nebo projektový manažer vždy v daný moment na starosti jen jeden hlavní projekt. Bohužel ale v ideálním světě nežijeme. A tak je realita taková, že projekty se…

5 tipů, jak na efektivní time management během týmových porad

12.5.2021 

Týmové porady. Mnoho pracovníků (a dokonce i týmových manažerů) je nemá příliš v lásce. Častým důvodem je potom špatné vedení těchto porad. Často se přetahuje, mnohdy se stráví na jednom bodě neúměrně…

Jak u vašeho týmu podpořit kreativního ducha

7.5.2021 

Kreativita a schopnost přicházet s novými řešeními jsou vlastnosti, bez kterých se víceméně jakýkoliv tým v dnešní zrychlené době neobejde. A neplatí to jenom ve vyloženě kreativních nebo doslova…

Článek v rámci předplatného „Syndrom podvodníka“ – co to je a jak mu čelit?

6.5.2021 

Povýšili vás nově do vyšší, manažerské funkce, ale místo toho, abyste z toho měli jenom čirou radost, se cítíte nesví? Nejste si jistí, jestli na to vlastně máte, a i přes jasné kariérní úspěchy se…

Článek v rámci předplatného icon Tři tipy, jak postavit program stáže u vás ve firmě

6.5.2021 

Pro kandidáty je stáž skvělou příležitostí, jak získat pracovní zkušenosti a vyzkoušet si pracovat pro významného zaměstnavatele. Pro firmy je to zase výborná možnost získat za relativně nízké náklady…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu

6.5.2021 

Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé považují práci v klientském servisu za něco, co může dělat víceméně každý, ve skutečnosti nemá každý člověk potřebné znalosti,…

Výpis 421435 z celkem 2022