Tři kroky k podpoře zdravé firemní kultury
Pracovní prostředí, atmosféra v kanceláři, přístup vedoucího a firemní kultura. Všechny tyto zdánlivě nehmatatelné a často opomíjené věci hrají zcela klíčovou roli v tom, jak se zaměstnancům pracuje,…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1969 článků.
Pracovní prostředí, atmosféra v kanceláři, přístup vedoucího a firemní kultura. Všechny tyto zdánlivě nehmatatelné a často opomíjené věci hrají zcela klíčovou roli v tom, jak se zaměstnancům pracuje,…
Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém kontextu, odkazuje na pozitivní zkušenost klienta, kterou firma sdílí na svých webových stránkách nebo propagačních materiálech, aby…
Jako každé ráno za posledních 10 let odešel Richard v 7:30 z domova, aby jel 120 km do plzeňské továrny. A jako každé ráno se Richard ptal sám sebe, jestli to má opravdu smysl.
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického servisu je volit takový styl komunikace, díky kterému dosáhnou při interakci se zákazníkem maxima.…
Pandemie vtrhla do kanceláří jako velká voda a řada firem musela ze dne na den přejít na práci na dálku. Tento nový standard sebou samozřejmě nese i řadu nových výzev. A tím, že se stávající epidemií…
Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví. Ať už se jedná o soukromý život nebo kariérní postup – bez schopnosti efektivně komunikovat s lidmi kolem sebe můžete…
Člověk na vedoucí pozici musí mít celou řadu specifických vlastností. Mezi ně patří komunikační dovednosti, se kterými úzce souvisí i schopnost vcítit se do ostatních. Manažer, který není empatický,…
Na pozici vedoucího je jedním z vašich nejdůležitějších úkolů nabídnou svému týmu společnou vizi, která bude jednotlivé členy týmu stmelovat a motivovat. Bohužel, řada manažerů tento úkol zanedbává…
Podnikatelský duch má mnoho podob, ale přesto mají všichni úspěšní podnikatelé něco společného. Jaké vlastnosti sdílí ti nejúspěšnější podnikatelé a jaké charakteristiky jsou pro úspěch ve světě…
Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?
Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez…
Mnoho lidí tvrdě pracuje, ale zdaleka ne všichni jsou tak produktivní, jak by chtěli, a zdaleka ne všichni dosáhnou cílů, které si vytyčili. Klíčem totiž není pouze pracovat dlouho, ale především…
Jak vypadá úspěšný obchodní tým, který podává stabilně a dlouhodobě dobré výsledky a ve kterém si členové týmu navzájem pomáhají? Přinášíme vám pět pilířů, na kterých udržitelná efektivita obchodního…
Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále vyvíjí a mění. Na to musí umět reagovat i obchodník. Protože prodejce, kdo se stále spoléhá na staré prodejní metody, které…
Začínáte s prodejem a seznamujete se s principy obchodování? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít více zakázek? Nebo jste možná zkušený obchodník, ale chcete si osvěžit základní prodejní techniky?…