Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1969 článků.

Tři kroky k podpoře zdravé firemní kultury

22.4.2021 

Pracovní prostředí, atmosféra v kanceláři, přístup vedoucího a firemní kultura. Všechny tyto zdánlivě nehmatatelné a často opomíjené věci hrají zcela klíčovou roli v tom, jak se zaměstnancům pracuje,…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak můžete prezentovat reference spokojených klientů

22.4.2021 

Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém kontextu, odkazuje na pozitivní zkušenost klienta, kterou firma sdílí na svých webových stránkách nebo propagačních materiálech, aby…

icon Ředitel lidských zdrojů a lektorka tanga

21.4.2021 

Jako každé ráno za posledních 10 let odešel Richard v 7:30 z domova, aby jel 120 km do plzeňské továrny. A jako každé ráno se Richard ptal sám sebe, jestli to má opravdu smysl.

Článek v rámci předplatného icon Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

20.4.2021 

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického servisu je volit takový styl komunikace, díky kterému dosáhnou při interakci se zákazníkem maxima.…

Čtyři největší výzvy při vedení týmu na dálku

19.4.2021 

Pandemie vtrhla do kanceláří jako velká voda a řada firem musela ze dne na den přejít na práci na dálku. Tento nový standard sebou samozřejmě nese i řadu nových výzev. A tím, že se stávající epidemií…

Naučte se mluvit tak, aby vás lidé rádi poslouchali

15.4.2021 

Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví. Ať už se jedná o soukromý život nebo kariérní postup – bez schopnosti efektivně komunikovat s lidmi kolem sebe můžete…

4 důvody, proč je empatie klíčová při vedení lidí

9.4.2021 

Člověk na vedoucí pozici musí mít celou řadu specifických vlastností. Mezi ně patří komunikační dovednosti, se kterými úzce souvisí i schopnost vcítit se do ostatních. Manažer, který není empatický,…

Jak z pozice manažera tým nadchnout pro společnou vizi

7.4.2021 

Na pozici vedoucího je jedním z vašich nejdůležitějších úkolů nabídnou svému týmu společnou vizi, která bude jednotlivé členy týmu stmelovat a motivovat. Bohužel, řada manažerů tento úkol zanedbává…

Článek v rámci předplatného icon Sedm vlastností úspěšných podnikatelů

6.4.2021 

Podnikatelský duch má mnoho podob, ale přesto mají všichni úspěšní podnikatelé něco společného. Jaké vlastnosti sdílí ti nejúspěšnější podnikatelé a jaké charakteristiky jsou pro úspěch ve světě…

Staňte se nenahraditelnými

1.4.2021 

Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?

Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

31.3.2021 

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez…

Šest tipů, jak zvýšit svoji produktivitu a dosáhnout svých cílů

23.3.2021 

Mnoho lidí tvrdě pracuje, ale zdaleka ne všichni jsou tak produktivní, jak by chtěli, a zdaleka ne všichni dosáhnou cílů, které si vytyčili. Klíčem totiž není pouze pracovat dlouho, ale především…

Pět pilířů, na kterých stojí efektivita obchodního týmu

19.3.2021 

Jak vypadá úspěšný obchodní tým, který podává stabilně a dlouhodobě dobré výsledky a ve kterém si členové týmu navzájem pomáhají? Přinášíme vám pět pilířů, na kterých udržitelná efektivita obchodního…

Článek v rámci předplatného icon Pět obchodních technik, které patří do starého železa

18.3.2021 

Technologie, očekávání zákazníků i situace ve společnosti se neustále vyvíjí a mění. Na to musí umět reagovat i obchodník. Protože prodejce, kdo se stále spoléhá na staré prodejní metody, které…

Článek v rámci předplatného icon Šest rad pro začínající prodejce

16.3.2021 

Začínáte s prodejem a seznamujete se s principy obchodování? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít více zakázek? Nebo jste možná zkušený obchodník, ale chcete si osvěžit základní prodejní techniky?…

Výpis 391405 z celkem 1969