Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1969 článků.

Tajemství úspěšné prezentace. Nezapomínáte na něco?

1.12.2020 

Ne každý se ve vystupování na veřejnosti vyžívá. Naopak. Spousta z nás chce mít prezentaci rychle za sebou. Zde je pár doporučení, která vám pomohou vytěžit z vašeho vystoupení maximum.

Článek v rámci předplatného icon Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum?

1.12.2020 

Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží komunikovat. Tento obraz ale nebývá často správný a odráží se v neefektivitě konkrétních kroků či kampaní.…

Kreativita není jen doménou mladších ročníků, tvrdí studie

30.11.2020 

Řada zástupců starších generací bývá mnohdy přesvědčena, že kreativita je spíše doménou mladších ročníků. Studie americké univerzity v Ohio zjistila, že ve skutečnosti existují dva různé cykly…

Článek v rámci předplatného icon Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?

18.11.2020 

Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí kontaktovat co nejvíce lidí. Tento étos způsobuje, že mnoho prodejních profesionálů zůstává po celý den…

Berete si věci osobně? Díky této strategii se to odnaučíte

12.11.2020 

Představte si, že jste například tvrdě pracovali na projektu a jste na něj opravdu hrdí, jedinou zpětnou vazbou, kterou získáte, je ale kritika. Doma se pak chcete podělit o svůj strašný zážitek. Když…

Zajistit si povýšení není věda. Musíte ale vědět, jak na to

10.11.2020 

Získat povýšení je většinou dlouhá hra. Vyžaduje vaši aktivní účast. Nemůžete jen čekat. Čtěte dále a zjistěte, jak nejlépe zapůsobit na nadřízené, abyste získali vysněnou pozici.

Článek v rámci předplatného icon 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

5.11.2020 

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného zákazníka a jeho potřeby. Neuvědomují si, že někdy stačí opravdu jen málo snahy, abychom udrželi zákazníka spokojeného. Nový…

Naučte se naslouchat i lidem, s jejichž názory nesouhlasíte

30.10.2020 

Poslouchat druhé nemusí být pro každého tou nejzajímavější částí konverzace, ale je to nezbytné, pokud chcete docílit smysluplné výměny názorů. A to i s lidmi, se kterými si příliš nerozumíte.

Být (s) perfekcionistou je utrpení

27.10.2020 

Snaha o dokonalost bývá oslavována jako ctnost. Dokonalost je to, co nás vede k tomu, abychom neustále zlepšovali naše úsilí. I když to zní jako dobrá věc, může nám tato vlastnost v dlouhodobém…

Studie: Hravost se dá učit. Firmám může pomoci zvýšit inovativní potenciál a zlepšovat blaho zaměstnanců

26.10.2020 

Jednoduché cviky mohou přispět k tomu, aby se lidé stali hravějšími a díky tomu získali i větší spokojenost se svým životem.

Umění improvizace: základní techniky pro zlepšení vašich řečnických dovedností

22.10.2020 

Představte si improvizovanou řeč jako rozhovor. Nemusíte jej plánovat. V rozhovoru máte bez námahy co nabídnout. Zahajte konverzaci a jak budete mluvit, další slova vám sama přijdou na jazyk... Zdá se…

Článek v rámci předplatného icon Největší chyba, kterou zaměstnavatelé dělají při hodnocení měkkých dovedností kandidátů

20.10.2020 

Dnes se téměř všechny společnosti zaměřují na zlepšování diverzity v týmech. Některé procesy jsou však stále zastaralé a mohou vést náborové týmy k přijímání nespravedlivých a špatných rozhodnutí.

3 klíčová pojítka úspěšných týmů

15.10.2020 

Prostřednictvím organizací jsme byli historicky vždy schopni vybudovat a vytvořit větší hodnotu, než bychom to zvládli samostatně. Organizace staví na týmech, a tedy stojí za to se ptát, co mají…

Článek v rámci předplatného icon Týmová diverzita a 6 tipů, jak ji podpořit

15.10.2020 

Manažer náboru je často jedinou osobou zaměřenou na měkké dovednosti uchazeče – tedy základní kompetence, chování. A to je problém. Přečtěte si 6 tipů, jak podpořit větší diverzitu v týmech.

Vedení týmu v nové době podle historických struktur. Kdo je „lovec“ a kdo „sběrač“?

8.10.2020 

Způsob, jakým se starověké společnosti organizovaly, nabízí vodítka k tomu, jak řídit dnešní dynamicky se měnící pracovní sílu.

Výpis 436450 z celkem 1969