Tajemství úspěšné prezentace. Nezapomínáte na něco?
Ne každý se ve vystupování na veřejnosti vyžívá. Naopak. Spousta z nás chce mít prezentaci rychle za sebou. Zde je pár doporučení, která vám pomohou vytěžit z vašeho vystoupení maximum.
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1969 článků.
Ne každý se ve vystupování na veřejnosti vyžívá. Naopak. Spousta z nás chce mít prezentaci rychle za sebou. Zde je pár doporučení, která vám pomohou vytěžit z vašeho vystoupení maximum.
Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží komunikovat. Tento obraz ale nebývá často správný a odráží se v neefektivitě konkrétních kroků či kampaní.…
Řada zástupců starších generací bývá mnohdy přesvědčena, že kreativita je spíše doménou mladších ročníků. Studie americké univerzity v Ohio zjistila, že ve skutečnosti existují dva různé cykly…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí kontaktovat co nejvíce lidí. Tento étos způsobuje, že mnoho prodejních profesionálů zůstává po celý den…
Představte si, že jste například tvrdě pracovali na projektu a jste na něj opravdu hrdí, jedinou zpětnou vazbou, kterou získáte, je ale kritika. Doma se pak chcete podělit o svůj strašný zážitek. Když…
Získat povýšení je většinou dlouhá hra. Vyžaduje vaši aktivní účast. Nemůžete jen čekat. Čtěte dále a zjistěte, jak nejlépe zapůsobit na nadřízené, abyste získali vysněnou pozici.
Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného zákazníka a jeho potřeby. Neuvědomují si, že někdy stačí opravdu jen málo snahy, abychom udrželi zákazníka spokojeného. Nový…
Poslouchat druhé nemusí být pro každého tou nejzajímavější částí konverzace, ale je to nezbytné, pokud chcete docílit smysluplné výměny názorů. A to i s lidmi, se kterými si příliš nerozumíte.
Snaha o dokonalost bývá oslavována jako ctnost. Dokonalost je to, co nás vede k tomu, abychom neustále zlepšovali naše úsilí. I když to zní jako dobrá věc, může nám tato vlastnost v dlouhodobém…
Jednoduché cviky mohou přispět k tomu, aby se lidé stali hravějšími a díky tomu získali i větší spokojenost se svým životem.
Představte si improvizovanou řeč jako rozhovor. Nemusíte jej plánovat. V rozhovoru máte bez námahy co nabídnout. Zahajte konverzaci a jak budete mluvit, další slova vám sama přijdou na jazyk... Zdá se…
Dnes se téměř všechny společnosti zaměřují na zlepšování diverzity v týmech. Některé procesy jsou však stále zastaralé a mohou vést náborové týmy k přijímání nespravedlivých a špatných rozhodnutí.
Prostřednictvím organizací jsme byli historicky vždy schopni vybudovat a vytvořit větší hodnotu, než bychom to zvládli samostatně. Organizace staví na týmech, a tedy stojí za to se ptát, co mají…
Manažer náboru je často jedinou osobou zaměřenou na měkké dovednosti uchazeče – tedy základní kompetence, chování. A to je problém. Přečtěte si 6 tipů, jak podpořit větší diverzitu v týmech.
Způsob, jakým se starověké společnosti organizovaly, nabízí vodítka k tomu, jak řídit dnešní dynamicky se měnící pracovní sílu.