Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1968 článků.

Mluvit na veřejnosti se může naučit každý

13.11.2012 

Spíkrů, kterým je umění vystupovat před ostatními dáno od boha, je absolutní minimum. Většina lidí s veřejným vystupováním více či méně bojuje a musí projít důsledným tréninkem a praxí, má-li jejich…

Článek v rámci předplatného icon Varovné signály při výběru zaměstnanců

12.11.2012 

Vybírat zaměstnance je jednoduché pouze v případech, kdy zájemce o práci přijde na pohovor pod vlivem alkoholu nebo nemá odpovídající kvalifikaci. V ostatních případech je třeba vnímat co nejvíce…

Článek v rámci předplatného icon Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

11.11.2012 

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený. Je však třeba ho dělat správně a nečekat, že zcela nahradí telefonický kontakt. Na co především je nutné dávat pozor?…

Vánoční večírek jako příležitost k networkingu

9.11.2012 

Blíží se období vánočních večírků, které pro vás nemusí být jen příležitostí k zábavě a konzumaci dobrého jídla a pití, ale i příležitostí k budování obchodních vztahů. Neznamená to, že byste hned na…

Článek v rámci předplatného Brian Tracy: Co nám brání lépe organizovat čas

7.11.2012 

Podle amerického spíkra a odborníka na osobní a profesní rozvoj Briana Tracyho narážejí lidé na tři základní duševní bariéry, které je vedou k mylným představám o time managementu a negativně ovlivňuj…

icon Prodejci, nemějte strach z telefonování naslepo!

4.11.2012 

Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však každý pracuje i s řadou kontaktů ze strany stávajících zákazníků či takových, kteří firmu sami kontaktovali. To by ale samo o…

Jak si zvýšit svou produktivitu

2.11.2012 

Jsou dny, kdy má člověk problém i vstát a udělat si kafe. A když to neudělá, nezmůže se na o moc víc, než pouhé zírání do monitoru. Že se vám to už také stalo? Nechte si poradit portálem PR Daily, jak…

Článek v rámci předplatného icon 10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu

1.11.2012 

Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z června 2012, který byl proveden na vzorku 600 amerických novinářů, 55 % využívá Twitter nebo Facebook pro nalezení příběhů, 43…

Článek v rámci předplatného icon 6 lží o prodeji, které prezentují "experti"

30.10.2012 

Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde velké peníze a také tu o hodně jde. Někdy však školitelé učí něco, o čem si ani neuvědomují, že je vlastně lež. Koncepty,…

Článek v rámci předplatného Ano a ne pro koučovací přístup k řízení lidí

29.10.2012 

Když se dnes mluví o řízení jednotlivců i týmů, stále častěji se opakuje pojem koučovací přístup. Znamená to, že manažer v roli kouče přechází od autoritativního přikazování a nátlaku k tomu, že učí…

icon Tichá voda břehy mele

26.10.2012 

Tiší lidé se často stávají obětmi nepochopení svých kolegů a nadřízených. To, že zaměstnanec za celý dne řekne sotva půl slova, však ještě neznamená, že pracuje neefektivně nebo nemá rád lidi. Může to…

icon Struktura plánování nástupnictví

26.10.2012 

Jedna z efektivních cest k produktivitě a ziskovosti firem v dnešní nejisté době má jméno plánování nástupnictví. Jde o proces identifikace vysoce výkonných zaměstnanců a potenciálních mezer v…

icon Prodejci, hledejte inspiraci u svých psů

25.10.2012 

Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce, než řada lidí? Fakt je, že by asi taky nebyli dokonalí, protože moc štěkají. Na druhou stranu nedělá to i řada prodejců?…

icon Etiketa interní komunikace prostřednictvím IM

24.10.2012 

Instant messaging (IM) je dnes ve firmách běžným způsobem komunikace a těší se velké oblibě, jelikož zaměstnanci spolu mohou takto komunikovat v reálném čase a snadno poznají, že někdo nechce být…

Typické chyby obchodních manažerů

24.10.2012 

To, že vaši obchodníci nedosahují dostatečných výsledků, může mít celou řadu příčin. Jednou z nich jsou manažerské chyby vedoucího obchodníků. Podle serveru salesopedia.com jde především o následující…

Výpis 17711785 z celkem 1968