Jak poznat dobrého šéfa už na pohovoru
Pokud jste si dali novoroční předsevzetí, že si najdete novou práci a pilně se připravujete na přijímací pohovory, vězte, že přijímací pohovor není jen příležitostí pro zaměstnavatele, aby poznal vás,…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2020 článků.
Pokud jste si dali novoroční předsevzetí, že si najdete novou práci a pilně se připravujete na přijímací pohovory, vězte, že přijímací pohovor není jen příležitostí pro zaměstnavatele, aby poznal vás,…
Schopnost budovat kontakty se vyplatí v každém oboru. Pokud patříte mezi ty, kteří se ostýchají na veřejnosti a neumějí využít možností plynoucích ze seznámení s novými lidmi, vězte, že tento stav…
Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti trpí. Když by měl příště koupit stejný produkt nebo službu, od začátku bude mít k nákupu negativní přístup. V tichosti změní…
Výběr správných lidí je zásadní především pro malé firmy s menším počtem zaměstnanců, ani ty větší by však neměly opakovat zbytečné náborové chyby stále dokola. Podnikatelský server Inc.com proto…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis opravdu dobře funguje. Nejlepší je, pokud si ho sami otestujete dřív, než to udělají klienti. Portál BusinessBrief radí, jak…
Jste v obtížné situaci? Zkuste "auto-coaching"Manažeři vyhledávají kouče, aby jim pomohli zlepšit se v oblasti plánování, delegování, komunikaci, vyvažování pracovního života s osobním a podobně. Využít služeb kouče však z různých důvodů není…
Představte si zaměstnance, který dělá všechno pro dobro své firmy. Bohužel se při tom nadřízených ani nezeptá, zda to chtějí, a tak často napáchá více škody, než užitku. Freerider je název, který by…
Dvakrát měř, jednou řež. Toto přísloví platí i pro situaci, kdy uvažujete o tom, zda doporučit svému zaměstnavateli někoho ze svých přátel jako potenciálního zaměstnance. Firem, které aktivně rozvíjí…
Náboráři často slyší nejrůznější lži od uchazečů o zaměstnání i manažerů, kteří hledají nové lidi do svých týmů. Možná proto si mnohdy neuvědomují, že v několika zásadních věcech lžou i sami sobě. Na…
Řada lidí si o sobě myslí, že automaticky naslouchá druhým, i když ti druzí si myslí naprostý opak. Pravidla naslouchání sice vypadají samozřejmě, ale dodržovat je není tak lehké, jak se na první…
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne telefon někdo jiný. I s takovými je však potřeba vyjít. Pomůže vám k tomu 9 rad portálu OPEN Forum a možná se i naučíte, jak…
Práce obchodníka zahrnuje častá odmítání, selhání a frustrace. Manažeři obchodních týmů by proto měli věnovat velkou pozornost podpoře motivace a angažovanosti svých lidí. Měli by jim ukazovat, že bez…
Dlouhé e-maily nikdo nečtePříliš dlouhé e-maily jsou bohužel stále běžnou součástí našich pracovních dní. Žádosti, které je možné vyjádřit v několika stručných větách, dokáží někteří lidé popsat i na několika stránkách.…
V dnešní době, kdy se ve firmách běžně komunikuje pomocí videokonferencí a videohovory slouží stále častěji i k výběru zaměstnanců, se vyplatí znát alespoň základy práce s kamerou. Nejde o to, abyste…
Pokud se snažíte za každou cenu vyhýbat konfliktům ve svém týmu, měli byste se nad tímto jednáním znovu zamyslet. Konflikt totiž nemusí být vždy špatný, ba právě naopak. Konflikty se objevují v každém…