Troufnete si na blog?

Vytisknout

O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy mohou být cenným nástrojem marketingu a public relations. Ale blogy nejsou pro každého. Než se rozhodnete zapojit do tohoto oboru, zvažte jeho pro a proti. Největší výhodou blogu je to, že blog je interaktivní a nevyžaduje po tvůrcích obsahu žádné programovací znalosti. Naopak jeho největší nevýhoda spočívá v tom, že udržet úspěšnost blogu vyžaduje obratný výzkum, profesionální psací dovednosti a obrovské množství času a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace