Moderní technologie šetří zákazníkům čas
Článek popisuje zkušenosti jedné z velkých amerických leteckých společností, která jako první začala poskytovat zákaznické služby (objednávku letenek) prostřednictvím internetu. Průměrný počet…
Pro hledaný výraz "Kari" bylo nalezeno 449 článků.
Článek popisuje zkušenosti jedné z velkých amerických leteckých společností, která jako první začala poskytovat zákaznické služby (objednávku letenek) prostřednictvím internetu. Průměrný počet…
Když se před několika málo lety stal Internet důležitým centrem obchodu, komunikace a zábavy, takzvaní kyberpoldové se pokoušeli vypracovat základní pravidla, omezení a zásady, aby ochránili zájmy…
V oblasti stanovování cen se rozpoutal tvrdý boj. S rozvojem mezinárodního obchodu si firmy začaly v různých zemích určovat různé ceny, proto se například stane, že když si zákazník zakoupí letenku z…
Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým dotykem prstu. Senzor skeneru porovná jejich papilární linie či oční duhovku se vzorem a odečte příslušnou částku z účtu.…
On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo kreditní karty a je to. Na druhém konci drátu už to ale tak jednoduché není. Nejprve požadavek přichází do platební brány, ta…
Žijeme v době po krachu Enronu a dalších firem a v době různých finančních skandálů. Není divu, že se všichni ptají na koho se vůbec můžeme spolehnout? Odpovědí může být průzkum, který provedl Karl.…
V současné době se stále častěji diskutuje o bezpečnosti internetového uživatele. Ať totiž navštívíte jakýkoli server, jste požádáni o vyplnění formulářů, které vyžadují osobní informace. Ty jsou pak…
Ačkoli člověk propuštění v mnoha případech předvídá (firma obvykle oznamuje propouštění předem), vždy je obtížné se s touto situací vyrovnat. Článek přináší několik tipů, jak propuštění přežít.Člověk…
Služby GPRS umožní zákazníkům trvalé připojení k Internetu a přístup k datům z libovolného místa. Těžiště mobilních služeb se přesune z hlasových a textových zpráv ke zprávám multimediálním. Obsah…
Americká organizace zabývající se ochranou spotřebitelů (NCL) zveřejnila údaje o výši finančních krádeží na Internetu za rok 2000 a za deset měsíců roku 2001. Odhadované částky se pohybují v miliónech…
Společnost Alcatel e-Business implementovala u Českého Telecomu virtuální kontaktní centrum. Tato technologie v budoucnu umožní spojení libovolného počtu kontaktních center v jedno centrálně řízené…
Švédská společnost Telia je prvním evropským operátorem, který začal nabízet službu WLAN. Ta má být protějškem k americkým technologiím MobileStar a Wayport, které se vyznačují vysokou přenosovou…
Jak se dají na Internetu vydělat peníze? Těžko. To mohou potvrdit desítky internetových firem, které vsadily pouze na příjem z reklam. Ten byl nedostatečný a navíc zde neexistoval žádný běžný způsob…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní z hlediska nákladů a jejich prostřednictvím se dá řešit mnoho věcí (počínaje kontrolou zůstatku na…