Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Kari" bylo nalezeno 450 článků.

Pravidly proti trapasům

22.12.2004 

Než se pustíte do letošního obdarovávání, vzpomeňte si na loňské Vánoce. Plánování může pomoci vyhnout se trapné chvíli, když se někdo objevil na firemním večírku s prázdnýma rukama. Nebo když dostal…

icon Jak si vyjednat pružnou pracovní dobu

15.7.2004 

Rozvoj práce na počítači a komunikace umožnil práci z domova. Pokud máte dovednosti, které váš zaměstnavatel potřebuje, můžete využít šance a vyjednat si flexibilní práci. Pozice s pružnou pracovní…

icon Rozhovor s Karlem Rieglem

24.5.2004 

Doc. PhDr. Ing. Karel Riegel, CSc. přednáší na FFUK psychologii práce a organizace, psychologii řízení a ekonomickou psychologii, psychologickou metodologii, je viceprezidentem České asociace…

icon Rozhovor s Karlem Kvapilem, Project Managerem e-Academy

25.4.2004 

Karel Kvapil má dvacetileté zkušenosti v oblasti marketingu a rozhlasového žurnalismu. Řadu let pracoval v zahraničí, zejména ve Velké Británii, což mu poskytlo nejen důležité mezinárodní zkušenosti.…

Článek v rámci předplatného icon Půjdem sbírat věrnostní body

25.3.2004 

Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních systémech. Člověk, který alespoň občas vyrazí na nákupy zboží nebo služeb, už prakticky nemůže nenarazit na všelijaké nálepky,…

Článek v rámci předplatného icon Co Čech, to platební karta

8.3.2004 

Platební karty jsou mezi Čechy čím dál oblíbenější, minulý rok je používali téměř dvakrát tak často než v roce 2002. Také se téměř zdvojnásobil objem peněz, které pomocí karet Češi utratili u…

Instant messaging ve firmě - Babo, raď

5.3.2004 

Představuje Instant messaging (IM) ve firmě výhodu, nebo nebezpečí? Zastíní jeho výhody vynaložené náklady? Na tyto a podobné otázky odpovídaly Kara Gattine a Margaret Rouse, redaktorky amerických…

Článek v rámci předplatného icon Já mám devět kanálů a oni jednou do páru

4.2.2004 

Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se zákazníky dosud odpovídal heslu Vybudujeme samoobsluhu a zákazníci přijdou. Nijak významně se však neosvědčil. Současné…

icon Říct či neříct

22.1.2004 

Uchazeči o zaměstnání se na přijímacích pohovorech obávají zmínit o chronických nemocích, jimiž trpí, jelikož vědí, že by pro potenciálního zaměstnavatele bylo bezpečnější najmout někoho jiného. Je…

Nákupy vsedě

12.1.2004 

Před Vánocemi nakoupili Češi na internetu zhruba čtyřikrát větší množství zboží než loni. Podle provozovatelů největších tuzemských internetových obchodů tento nárůst odpovídá dlouhodobému trendu, kdy…

Nechtějte slevu zadarmo

7.1.2004 

Udržet si zákazníky je o mnoho levnější než získat nové. Jak je ale udržíte, aby se vraceli? Statistiky ukazují, že firmy stojí více najít nové zákazníky, než udržet ty, které už mají. Jeremy Shepherd…

Podniková aktiva a podniková etika

5.8.2003 

Denně otevíráme noviny a dozvídáme se o etických krizích v podnicích, jako jsou zpronevěry, defraudace, zneužití podnikových produktů a služeb atd. Všechna tato závažná porušení etických standardů se…

Barevné kostičky manažerského rozvoje

22.11.2002 

Populární dánská stavebnice Lego již dlouho není pouhou sbírkou barevných dětských kostiček. Po mnohá léta se těší zájmu dospělých a v současnosti se stává i prostředkem manažerského rozvoje. Dánská…

icon Profesionální prodej

8.11.2002 

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost. Prodávající musí vědět, jak zákazníka přesvědčit. K tomu by měl být instruován nadřízenými, zvláště pak…

Kvantová teorie podnikové důvěry

4.11.2002 

Důvěra je podle významné americké socioložky Karen Stephersonové základním pilířem podnikové organizace. Myslí tím důvěru v organizaci, více však důvěru mezi jejími jednotlivými členy. Jednotliví…

Výpis 421435 z celkem 450