Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze
Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…
Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…
Nehledě, jaké přesně jsou vaše kariérní cíle a priority a čeho chcete v životě i v práci dosáhnout,…
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou…
Kdo by nechtěl být oblíbeným, efektivním a produktivním manažerem? Manažerských stylů je nespočet a…
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně…
Málokterá věc dovede povzbudit loajalitu a spokojenost pracovníků jako pocit, že si jich jejich…
Manažerská funkce sebou nese velké nároky na dotyčného pracovníka. Většinu vlastností, které jsou k…
Jednou z hlavních věcí, kterou musí jakýkoliv manažer umět, je představit svému týmu…
Co odděluje úspěšné manažery od těch méně úspěšných? Především jde o jejich dovednosti a dlouhodobé…
Nový rok je příležitostí k bilancování nad právě ukončeným rokem a k dávání si předsevzetí na rok…
Tím, že je někdo povýšen do manažerské funkce, by jeho vzdělávání nemělo končit. Naopak – mělo by…
Co odlišuje velmi úspěšné lidi od těch průměrných? Tvrdá práce, originalita, vytrvalost a především…