Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Nové technologie mění elektronické obchodování

Vylepšení v oboru serverových technologií mají potenciál změnit dosavadní způsob, jímž jsou realizovány procesy v oblasti e-komerce. Dotknou se jak samotných…

Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Článek v rámci předplatného icon Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…

Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Článek v rámci předplatného icon Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…

Efektivní prodejní prezentace

Článek v rámci předplatného icon Efektivní prodejní prezentace

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

icon Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…

Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Článek v rámci předplatného icon Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

icon Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…

Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Článek v rámci předplatného icon Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…

Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

icon Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…

Základní prvky tiskového prohlášení

icon Základní prvky tiskového prohlášení

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…

Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

Článek v rámci předplatného icon Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…

Patří CRM do starého železa?

icon Patří CRM do starého železa?

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…

Návrh obchodní značky je složitým úkolem

Článek v rámci předplatného icon Návrh obchodní značky je složitým úkolem

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…

Výpis 46164628 z celkem 4698