Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Webová diskusní fóra na vzestupu

Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a stále ještě patří k těm nejpopulárnějším. Ta dnešní však již nejsou takřka soukromými kluby…

Světlé stránky CRM

icon Světlé stránky CRM

Dny největší slávy CRM systémů jsou nejspíš minulostí a dodavatelé…

E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Článek v rámci předplatného icon E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…

Koordinační komise - opora CRM projektu

icon Koordinační komise - opora CRM projektu

Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…

Internetový marketing - případová studie

icon Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

icon Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

icon Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Internetový marketing: rozděl a panuj

Článek v rámci předplatného icon Internetový marketing: rozděl a panuj

Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…

Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek v rámci předplatného icon Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…

Jak naplánovat upgrade CRM systému

Článek v rámci předplatného icon Jak naplánovat upgrade CRM systému

Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…

CRM - technologie versus podniková kultura

Článek v rámci předplatného icon CRM - technologie versus podniková kultura

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…

Slibné novinky v CRM technologiích

icon Slibné novinky v CRM technologiích

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…

Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Článek v rámci předplatného icon Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…

Výpis 45904602 z celkem 4698