Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání správných investorů v pravý čas, a to pomocí přesvědčivých a věrohodných sdělení, která podporují…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…
Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…
Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…
Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…
Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…
Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…
Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…