Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Firemní počítačové hry jako marketingový nástroj

On-line počítačové hry již dávno neslouží jako pouhá zábava jejich hráčů. Je to též velice silný marketingový nástroj obchodníků. Ukázalo se totiž, že takové on-line…

Jak vytvořit elektronickou mediální strategii

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit elektronickou mediální strategii

Média jsou hybnou silou moderní společnosti. Bez nich by mnoho lidských…

Testujte své marketingové databáze

Článek v rámci předplatného icon Testujte své marketingové databáze

Marketingová databáze je v moderní době základem veškerých marketingových…

Dvanáct moderních marketingových tipů

Článek v rámci předplatného icon Dvanáct moderních marketingových tipů

Marketingové strategie se v současném obchodním světě velmi rychle a často…

Marketingová sdělení - katastrofě lze předejít

icon Marketingová sdělení - katastrofě lze předejít

Domníváte se, že ztrátami v důsledku špatných a nefunkčních marketingových…

Autoritativní management značky

Článek v rámci předplatného icon Autoritativní management značky

Mnohé moderní společnosti se ve svém rozvoji soustřeďují výhradně na…

Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Článek v rámci předplatného icon Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…

Profesionální prodej

icon Profesionální prodej

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…

Co je Public Relations?

Článek v rámci předplatného icon Co je Public Relations?

Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to…

Kdy je třeba změnit obchodní jméno

Článek v rámci předplatného icon Kdy je třeba změnit obchodní jméno

Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či…

Kam se schoval váš reklamní e-mail?

Článek v rámci předplatného icon Kam se schoval váš reklamní e-mail?

Ti, kdo se pustí do e-mailového marketingu, se musí potýkat s relativně…

Dokáže USA zastavit spam?

Článek v rámci předplatného icon Dokáže USA zastavit spam?

Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii…

Účinnost značky je dána firemní kulturou

icon Účinnost značky je dána firemní kulturou

Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…

Výpis 45774589 z celkem 4698