 
    Je CRM k ničemu?
 Je CRM k ničemu?  Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky současným technologiím systémy doznaly mnohá vylepšení a záležitosti, které v raném období…
 
    
    Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM
 Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM  K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…
 
    CRM není jen záležitostí velkých společností
 CRM není jen záležitostí velkých společností  Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…
 
    
    Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?
 Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?  Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…
 
    
    Zákaznická podpora - pozor na ústa!
 Zákaznická podpora - pozor na ústa!  V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…