Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina zákazníků, kteří si stěžují, patří do kategorie vašich…

Deset přikázání zákaznického servisu

icon Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…

Nebojte se telefonovat

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se telefonovat

Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…

Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…

Jak školit nové operátory

Článek v rámci předplatného icon Jak školit nové operátory

Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

icon Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…

Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného icon Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

icon Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…

Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Článek v rámci předplatného icon Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…

10 tipů pro řízení nových operátorů

icon 10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…

Motivace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného icon Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…

Call centra jsou stresující

Článek v rámci předplatného icon Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…

Nové trendy v zákaznických službách

icon Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…

Výpis 560572 z celkem 613