Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…

Vnímání je realita

Článek v rámci předplatného icon Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…

Hlasová odezva a šílený zákazník

icon Hlasová odezva a šílený zákazník

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…

Zákaznické středisko, které funguje

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…

Call centra a optimalizace pracovních sil

icon Call centra a optimalizace pracovních sil

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…

Zákon zachování zákazníka

icon Zákon zachování zákazníka

Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…

Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…

Zákazník potřebuje kontrolu

Článek v rámci předplatného icon Zákazník potřebuje kontrolu

Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…

Spokojenost není loajalita

Článek v rámci předplatného icon Spokojenost není loajalita

Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…

Chtějte více

icon Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Článek v rámci předplatného icon O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

icon Dobrý zákaznický servis se vyplatí

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…

Výpis 586598 z celkem 611