Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze…
Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…
Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…
Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…
Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…