Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité. Zákazník by je měl především jednoduše najít. Firma tím ulehčí provoz…
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…
Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…
Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…
Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…