Marketing - zprávy z HR

icon Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité. Zákazník by je měl především jednoduše najít. Firma tím ulehčí provoz…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného icon Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Pět strategií pro lepší služby zákazníkům

Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…

Připravte se na cold call

Článek v rámci předplatného icon Připravte se na cold call

První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…

Jak na lepší služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Jak na lepší služby zákazníkům

Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…

Tři vlastnosti výkonného call centra

icon Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

icon Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…

Principy motivace v call centru

Článek v rámci předplatného icon Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…

Základní pilíře zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Základní pilíře zákaznického servisu

V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…

Pět omylů zákaznických služeb

icon Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…

Važte si stížností

Článek v rámci předplatného icon Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…

Deset přikázání zákaznického servisu

icon Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…

Výpis 547559 z celkem 611