Marketing - zprávy z HR

icon Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se přesvědčit neznámé lidi o výhodách pořízení vašich produktů či služeb. Budete k tomu…

Sedm kroků k udržení zákazníků

icon Sedm kroků k udržení zákazníků

Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…

Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Článek v rámci předplatného icon Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…

Jak na zákaznické stížnosti

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákaznické stížnosti

Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi va&…

Jak na náročné zákazníky

icon Jak na náročné zákazníky

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…

Call centrum bez stresu?

icon Call centrum bez stresu?

Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly…

Co by měl umět Customer Service Representative?

icon Co by měl umět Customer Service Representative?

Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…

Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám

Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…

7 základních procesů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon 7 základních procesů zákaznických služeb

Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…

Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

icon Zákaznické služby nezvládají globální očekávání

Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…

Monitorování kvality v call centru

icon Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…

Zůstaňte v kontaktu

Článek v rámci předplatného icon Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…

Pět kroků k udržení zákazníků

icon Pět kroků k udržení zákazníků

Jaká úroveň udržení zákazníků je ziskov&…

Výpis 534546 z celkem 613