Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve středu péče o zákazníky, mají zásadní vliv na udržení těch stávajících a získávání nových.…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Článek v rámci předplatného icon 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…

10 tajemství péče o zákazníka

Článek v rámci předplatného icon 10 tajemství péče o zákazníka

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…

Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…

Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…

Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…

Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…

8 kroků k lepším zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků k lepším zákaznickým službám

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…

Ano a ne v budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Ano a ne v budování loajality zákazníků

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…

Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Článek v rámci předplatného icon Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…

K vašim službám

Článek v rámci předplatného icon K vašim službám

Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…

Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Článek v rámci předplatného icon Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

icon 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…

Výpis 521533 z celkem 616