Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé firmy. Stále totiž existuje propast mezi počtem lidí, kteří uvádějí, že jsou sfirmou…

Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…

8 kroků k lepším zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků k lepším zákaznickým službám

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…

Ano a ne v budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Ano a ne v budování loajality zákazníků

Vytváření a pěstování loajálních zákazníků patřilo vždy mezi priority…

Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Článek v rámci předplatného icon Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…

K vašim službám

Článek v rámci předplatného icon K vašim službám

Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…

Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Článek v rámci předplatného icon Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

icon 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky

Malé firmy si mohou vkonkurenci svelkými připadat jako David stojící proti…

Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

icon Zákaznické služby nejsou jen o zákaznících

Péče o zákazníka se stala jednou znejdůležitějších součástí dnešního…

Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Článek v rámci předplatného icon Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby…

3 tipy pro udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro udržení zákazníků

Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…

Cold calling: Připravte si hroší kůži

icon Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…

Sedm kroků k udržení zákazníků

icon Sedm kroků k udržení zákazníků

Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…

Výpis 521533 z celkem 611