Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Sedm pilířů zákaznických služeb

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: - Upřímnost. Upřímnost pomáhá budovat důvěru ve vaše osobní jednání se…

Co vadí zákazníkům?

Článek v rámci předplatného icon Co vadí zákazníkům?

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…

3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Článek v rámci předplatného icon 3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…

Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…

Pozor na rozzlobené zákazníky

icon Pozor na rozzlobené zákazníky

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…

Zvyk je železná košile

Článek v rámci předplatného icon Zvyk je železná košile

Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

icon 13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…

První kroky ke strategickým zákaznickým službám

icon První kroky ke strategickým zákaznickým službám

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…

Článek v rámci předplatného icon Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Článek v rámci předplatného icon 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…

10 tajemství péče o zákazníka

Článek v rámci předplatného icon 10 tajemství péče o zákazníka

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…

Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků

Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…

Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného icon Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…

Výpis 508520 z celkem 611