Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: - Upřímnost. Upřímnost pomáhá budovat důvěru ve vaše osobní jednání se…
Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…
Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…
Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…
Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…