Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, které je třeba udělat po uzavření obchodu

Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí podepsáním smlouvy. Pamatujte, že sehnat nového klienta je v průměru pětkrát dražší, než…

Ing. Zdeněk Mahler, EDUCATIO MAHLER, s.r.o.

icon Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…

icon Chcete, aby se na webu lidé registrovali? Umožněte jim to prostřednictvím sociálních sítí

Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…

Článek v rámci předplatného icon 5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru

Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…

Článek v rámci předplatného icon 15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru

CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…

Článek v rámci předplatného icon Trendy v zákaznickém servisu pro rok 2014

Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…

Článek v rámci předplatného icon 10 způsobů, jak předčit očekávání klientů

Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…

Článek v rámci předplatného icon Využijte v zákaznickém servisu prvky hry

Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…

Článek v rámci předplatného icon Nejčastější důvody, proč zákazníci nejsou loajální

Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…

icon Dejte si pozor na 5 mýtů zákaznického servisu

Server CustomerThink.com přinesl výsledky zkoumání týmu společnosti Sales…

Článek v rámci předplatného icon Nové objevy v behaviorální ekonomii

Behaviorální ekonomie je obor, který se věnuje dopadu emocionálních,…

Článek v rámci předplatného icon Jak těžit ze stížností zákazníků

I v dnešní době sociálních sítí, online helpdesků a webových stránek se…

Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

icon Rutinní návyky, díky kterým budete v prodeji excelovat

Britský magazín Business Matters na svém webu přinesl seznam několika…

Výpis 417429 z celkem 613