Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se nevyplácí, protože co funguje jednomu, nemusí zabrat u jiného, ať už jsou si jakkoliv…
Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…
Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
Ve vztahu k vašim zákazníkům vaše role coby prodávajícího zdaleka nekončí…
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…
Čím více informací má stránka o uživateli, tím lepší spotřebitelský…
Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…
CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…
Technologie se vyvíjí a v boji o zákazníky se společnosti předhánějí v…
Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby…
Již delší dobu se ví, finanční náklady vložené do zákaznického servisu se…
Cílem každé společnosti je vybudovat si silnou, věrnou klientelu, složenou…