Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti zásadních faktorů zákaznického servisu, které jsou rozhodující…
V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…
Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…
Dobře zvládnutá a efektivní interakce se zákazníkem je základem kvalitního…
Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…
Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…
Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…
Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…