Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail zodpovědné osobě. Jediné, co dostanete, je ale automaticky generovaná odpověď, že dotyčná osoba je…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…

icon Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…

Článek v rámci předplatného icon Neodkládejte nepříjemné telefonáty

Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry.…

icon Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…

Článek v rámci předplatného icon Jak na cold calling?

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…

Článek v rámci předplatného icon Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…

Článek v rámci předplatného icon Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného icon Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…

Článek v rámci předplatného icon Pět chyb telefonního prodeje

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden…

Článek v rámci předplatného icon Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…

Výpis 391403 z celkem 616