Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to jediné, co rozhoduje o vašem úspěchu či neúspěchu. Je snadné na to zapomenout, ale přímý…

Článek v rámci předplatného icon Neodkládejte nepříjemné telefonáty

Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry.…

icon Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…

Článek v rámci předplatného icon Jak na cold calling?

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…

Článek v rámci předplatného icon Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…

Článek v rámci předplatného icon Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného icon Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…

Článek v rámci předplatného icon Pět chyb telefonního prodeje

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden…

Článek v rámci předplatného icon Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v…

Článek v rámci předplatného icon 9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků

Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je…

Článek v rámci předplatného icon Co dělají společnosti se skvělým zákaznickým servisem jinak?

Server CustomerThink.com, specializující se na problematiku zákaznického…

Výpis 391403 z celkem 613