Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Cold calling může být zábavnější

Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, za zábavnou činnost. Přesto se do tohoto způsobu získávání klientů trocha…

icon Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost…

Článek v rámci předplatného icon Podpořte loajalitu svých zákazníků

Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než…

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se obchodních telefonátů

Nemáte rádi obchodní telefonáty? Server Entrepreneur.com přinesl několik…

icon Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší…

icon Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient…

Článek v rámci předplatného icon Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a…

icon Snižte množství odmítnutých telefonátů

Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro lepší volání naslepo

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.…

Článek v rámci předplatného icon Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu…

icon Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také…

icon Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále…

icon Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí.…

Výpis 378390 z celkem 616