Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a proti jejich užívání. Mezi výhody scénářů patří následující: 1)…
   
   Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…
   
   Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…
   Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající…
   Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník…
   
   Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které…
   
   Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně…
   
   Chcete si udržet klienty? Allbusiness.com publikoval několik tipů, jak toho…
   Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1)…
   
   Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší…
   
   Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo…
   
   Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal…
   Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje…