V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s termínem „procesní paralýza“. Jedná se o jev, kdy je skupina lidí (nebo i celá firma) natolik…
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na…
Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí…
Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým…
Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…
Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…
„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…
Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…
Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…