Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet toho stávajícího. Jak mít spokojené zákazníky, kteří od vás…
Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým…
Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…
Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…
„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…
Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…
Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…