Marketing – HR news

icon Keep your "old" clients

Gaining new clients usually requires investing more money. Building long-term partnerships with clients will bring stability to your business. Tips published by…

Článek v rámci předplatného icon How to win trust during a sales call

The preparations you make prior to a sales call are not the only thing that…

Článek v rámci předplatného icon Don't put off unpleasant phone calls

Phone contact with your clients is an important part of your career. Server…

icon Is it time to get rid of your client?

When we are starting out, we usually accept any and all clients. But after…

Článek v rámci předplatného icon How can you achieve success in cold calling?

<p">When cold calling is the first contact with your prospect, it can…

Článek v rámci předplatného icon How to say "No" to a customer

In sales, it is important to comply with your customer´s wishes, to be able…

Článek v rámci předplatného icon Salespeople are interested only in themselves? Oh, come on!

In an article on the sellingprof.com website Kendra Lee, a top U.S. sales…

Článek v rámci předplatného icon Introverted salespeople

Introverts do not live in complete isolation; they are, however, rather…

Článek v rámci předplatného icon 5 tips on how big companies can be more responsive to clients needs

Understanding specific client needs is essential in any customer-company…

Článek v rámci předplatného icon Five mistakes in phone sales

When selling through phone, there is only one tool you can use to engage…

Článek v rámci předplatného icon Achieve personalized B2B customer serivce

Customer service is a term that is primarily used in connection to…

Článek v rámci předplatného icon 9 tips on how to achieve customer satisfaction

Customer satisfaction is essential to the loyalty of your clientele. The…

Článek v rámci předplatného icon Customer service and clients' demands in numbers

Time and efficiency are key factors of customer service. If the client is…

Listing 365 to 377 out of 450