Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky

Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet toho stávajícího. Jak mít spokojené zákazníky, kteří od vás…

Článek v rámci předplatného icon Několik rad, jak váš zákaznický servis snadno upravit na míru jednotlivým klientům

Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým…

Článek v rámci předplatného icon Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee

Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…

Článek v rámci předplatného icon Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí

Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují

Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu

AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…

Článek v rámci předplatného icon Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…

Článek v rámci předplatného icon Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb

Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…

Článek v rámci předplatného icon Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…

Článek v rámci předplatného icon Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet

Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného icon Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…

Výpis 113 z celkem 613