V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé totiž téměř neposlouchají, co jim říkáte, neuvažují logicky,…
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…
Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…
Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…