Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon „Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále mnoho ztrácet, může být poněkud frustrující a pro firmu…

icon Osm inovativních nápadů pro zlepšení výkonu pracovníků call centra

Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…

icon Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…

Článek v rámci předplatného icon 4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely

Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…

Článek v rámci předplatného icon Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis

Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…

Článek v rámci předplatného icon Tipy k navýšení produktivity telefonního kontaktního centra

V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase…

Článek v rámci předplatného icon Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?

Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k udržení vašich klientů

Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …

Článek v rámci předplatného icon 4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu

Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…

Článek v rámci předplatného icon Sedm strategií pro udržení klientů

Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…

Článek v rámci předplatného icon Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu

Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost.…

Článek v rámci předplatného icon Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu

Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…

Výpis 131143 z celkem 611