Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak přijmout správného obchodníka

Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy? Máte strach z konkurence? Potřebujete nové zákazníky? Pak vám nezbývá nic jiného, než najmout…

Desatero etického prodeje

icon Desatero etického prodeje

Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…

Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného icon Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

icon Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…

Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Článek v rámci předplatného icon Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…

Profesionální prodej

icon Profesionální prodej

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…

Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Článek v rámci předplatného icon Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…

Efektivní prodejní prezentace

Článek v rámci předplatného icon Efektivní prodejní prezentace

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…

Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Článek v rámci předplatného icon Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný…

Poznejte svého zákazníka

Článek v rámci předplatného icon Poznejte svého zákazníka

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše…

Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby…

CRM a jeho lidé

Článek v rámci předplatného icon CRM a jeho lidé

Získat nové zákazníky a udržet ty stávající je jednou z nejdůležitějších…

Výpis 19121924 z celkem 1926