Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Proč poslouchat zákazníka

Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k neustálému usilování o zvyšování zisků a zákaznické spokojenosti při současném snižování…

Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Článek v rámci předplatného icon Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…

O hodnotě rozhoduje zákazník

Článek v rámci předplatného icon O hodnotě rozhoduje zákazník

Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…

Velká změna v obchodování

icon Velká změna v obchodování

Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…

Víc než loajalita

Článek v rámci předplatného icon Víc než loajalita

Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…

Klíčový zákazník = náročný zákazník

Článek v rámci předplatného icon Klíčový zákazník = náročný zákazník

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…

K pozitivnímu působení na zákazníka

Článek v rámci předplatného icon K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

icon Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové…

Několik otázek pro správné využití firemních dat

Článek v rámci předplatného icon Několik otázek pro správné využití firemních dat

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…

A co váš dodavatelský řetězec?

Článek v rámci předplatného icon A co váš dodavatelský řetězec?

Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…

Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného icon Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…

Ptejte se stokrát jinak

icon Ptejte se stokrát jinak

Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…

Zákazník vás vidí

icon Zákazník vás vidí

Podniky v posledních letech využívaly BI, CRM, dolování dat a dalších…

Výpis 18861898 z celkem 1926