Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru

Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná. Pokud jde o telefonní operátory, pracovní tým je mnohdy různorodý, ale jen o malém počtu…

icon Kdy je lepší zbavit se nespokojeného zákazníka?

Snad každá marketingová příručka proklamuje, že v dnešní moderní ekonomice…

Článek v rámci předplatného icon Neztěžujte si obchodní proces

Není to nic složitého. Zákazník touží po nějakém produktu, společnost na…

icon Jak podpořit výkonnost obchodního týmu

Představa úspěšné obchodní firmy záleží na úspěšném prodeji zákazníkům. K …

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k nápravě chyby během prodejního procesu

Jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Při prodeji však chyba může znamenat…

Článek v rámci předplatného icon 4 charakteristiky nejlepších prodejců

Portál Inc.com se pokusil vybrat ty nejdůležitější charakteristiky, které…

icon Kdo je lepší prodejce - extrovert nebo introvert?

V poslední době se často objevovaly diskuze o tom, zda lepším prodejcem…

Článek v rámci předplatného icon 5 tajemství pro úspěch při prodeji

Úspěch v prodeji záleží na schopnosti prodávat nejen produkt a služby, ale…

Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků

Článek v rámci předplatného icon Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků

Prodejci se někdy nechávají unést a ztratí kontrolu nad tím, jak prodejní…

icon 10 častých chyb při první prodejní schůzce, kterých se snadno vyvarujete

Když už dojde k první osobní schůzce, byla by škoda promarnit příležitost a…

Jste skvělý šéf?

Chcete vědět, zda jste skvělý, nebo pouze dobrý šéf? Pak jsme pro vás…

icon 8 triků nejúspěšnějších prodejců

Někteří prodejci umí zdánlivé zázraky. Netlačí vás do prodeje, ale docílí…

Co zákazník chce, ale nepřizná vám to

icon Co zákazník chce, ale nepřizná vám to

Zákazníci vám nepřetržitě lžou věděli jste to? Není v tom zlý úmysl, jen…

Výpis 15221534 z celkem 1926