Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí neúspěchy jeden z hlavních důvodů, proč se kariéře aktivního…
Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…
Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli…
Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má…
Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno…
Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních…
Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Obchod bez systému a plánu je pouze tápáním ve tmě. Za každým úspěšným…
Téměř každý obchodník, který začínal v mladém věku, si tím prošel. Jednáte…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…