Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je žádoucí oslovovat po určité době klienty, kteří vás již jednou dříve…
Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho…
Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl…
Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání,…
Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné…
Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které…
Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité,…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka…
V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…