Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud chcete uspět v obchodě. Je to například cílevědomost, pracovitost nebo sebevědomí. Nová doba…
Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní…
Doporučení vaší firmy mezi klienty je jednou z nejlepších forem propagacei.…
V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých…
Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z …
Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat…
Mnozí lidé mají přirozený strach ze změny. Většina z nás je více či méně…
Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře,…
Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…
Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco…