Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků. Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…
Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se…
Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí…
Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni…
Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se…
Řekněme si to upřímně - profese prodejce vyvolává u mnoha lidí nejistotu či…
Získávání nových klientů začíná kvalitními databázemi. A kvalitní databáze…
Mnoho prodejců má obavy o to, jestli si klienti budou moci dovolit jejich…
Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto…