Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce produktů co nejvíce VIP klientům. „Ulovit“ velkého a známého klienta z oblasti B2B má pak pro…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…
Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…
Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…