Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se jedná o užvaněného, extrovertního člověka, který vám vnutí téměř cokoliv. Jak se ale obchodní…
Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…
B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít…
Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…
Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…
Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu.…