Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po podpis smlouvy, dodání zboží či služby a následnou zákaznickou péči.…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…
Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli…
Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má…
Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno…
Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních…
Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Obchod bez systému a plánu je pouze tápáním ve tmě. Za každým úspěšným…
Téměř každý obchodník, který začínal v mladém věku, si tím prošel. Jednáte…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z …
Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho…